Petek – 29. 5., 6. r.

Pozdravljeni!

Še malo, pa se se bomo poslovili od naše Lenče. Za danes sva pripravili naloge na spodnjem listu. Če lista ne morete natisniti, lahko še vedno pridete tiskat v šolo.

Športna_pričeska-1

Definicijo in značilnosti dramskega besedila na začetku učnega lista si morate zapomniti. Nadaljevanje dramskega besedila (2. naloga na listu) pa nama na e-naslov pošljite najpozneje do torka, 2. 6.

Kaj moram znati? V mislih odgovorite na spodnja vprašanja, če odgovorov ne poznate, še enkrat preberite učne liste.

Na katere tri sklope razdelimo vsa umetnostna besedila?

Kaj sodi v posamezne sklope?

Čemu so namenjena dramska besedila?

Kako je sestavljeno dramsko delo?

Kaj so didaskalije? Kako so napisane (kako jih prepoznamo)?

Kaj izvemo iz didaskalij?

Kako rečemo tistemu, ki piše dramska besedila?

Znam našteti nekaj slovenskih dramatikov in njihovih dramskih del.

 

Lep vikend!

Ta vnos je bil objavljen v 6. razred. Zaznamek za trajno povezavo.

3 Responses to Petek – 29. 5., 6. r.

  1. Your passion for shines through in your writing, and it is truly inspiring.

  2. Avatar happy wheels says:

    The incredible content that you have provided for us is something that I would like to express my gratitude for. The idea that I ought to learn more about this topic is something that I am firmly convinced of. Reading the content that you have provided has taken up a sizeable portion of my spare time, and I am grateful for that. My heartfelt appreciation is yours, please.

  3. Avatar Iccid Number says:

    Hvala za objavo! Zanimivo je, kako se osredotočate na dramsko besedilo – ali imate morda kakšen nasvet, kako si učenci najlažje zapomnijo njegove značilnosti? Tudi možnost tiska v šoli je dobra rešitev za tiste brez domače tiskalnice. Lep vikend!

Komentiranje zaprto.