Pozdravljeni!
Upava, da ste počitnice res izkoristili za pravi počitek in si nabrali moči za še mesec in pol pouka.
Danes razmišljajte o tem, ali je pomembno vedeti, komu je določeno besedilo namenjeno. Ali bi bili npr. presenečeni, če bi vam prijatelj nastanek burje razložil natančno tako kot učitelj v razredu? Kaj bi se po tvojem mnenju zgodilo, če bi meteorolog v odgovoru na vaše pismo pojasnilo dobesedno prepisal iz strokovne knjige? …
Glede na to, ali je besedilo:
- uradno ali neuradno,
- javno ali zasebno
- in namenjeno večjemu ali manjšemu krogu bralcev,
delimo besedila na praktičnosporazumevalna, uradovalna, strokovna in publicistična. Značilnosti le-teh boste odkrivali postopno.
Najprej odprite DZ na str. 95 in si preberite naslov 18. enote ter o čem boste razmišljali. Nato rešite naloge na str. 96/1.–5. Pri 1. nalogi odgovore na kratko zapišite ob vprašanjih. Rešitve preverite šele, ko boste končali z reševanjem.
V torek boste imeli video učno uro, vabila boste prejeli na svojo elektronsko pošto. Takrat imejte pripravljene svoje zvezke in delovni zvezek ter morebitna vprašanja glede snovi, ki je ne razumete. Pregledali bomo tudi preverjanja znanja, ki ste jih reševali.
Lepo vas pozdravljava.
I feel that the more you write new articles, the more I feel like you’re good and different from everyone else.